HTML

Fiatal Európa Szerkesztőség

A feszerk.blog.hu szerkesztői olyan egyetemi és főiskolai hallgatók, akik a Fiatal Európa Szerkesztőség című program keretében tudósítanak a soros magyar EU-elnökség eseményeiről. Itt megjelenő írásaik könnyed hangvételben értekeznek a soros elnökség legfontosabb mozzanatairól. Fiatalos stílusban publikált bejegyzéseik nem csak fiataloknak szólnak! A szerkesztőség tagjainak bemutatkozóját itt olvashatják.


Friss topikok

  • sajtospulyka: csak poén volt, gondoltam hát támadóan lereagálod, de nem, egyébként tényleg jó :) (2011.05.05. 02:28) EUdorádó


08.
március

Első

Szólj hozzá!

Életem első interjúja, ami érdekesen indult.
Helyszín: az európai uniós védelmi miniszterek informális találkozója, Gödöllő. Először az Európai Védelmi Ügynökség francia vezetőjének szerettem volna három kérdést feltenni, de ő sajnos lemondta. Ezek után a francia védelmi minisztert céloztam meg, de mint kiderült, ő már sokkal korábban hazarepült. Bevallom, ezen a ponton kezdtem egy kicsit elkeseredni: pont nekem, pont most nem sikerül. Szerencsére a központban dolgozó sajtós hölgyek nagyon segítőkészek és kedvesek voltak, és rögtön felajánlották, hogy semmi baj, próbálkozzunk tovább, mondjuk a belga védelmi miniszterrel.
Arra gondolni sem mertem, hogy de Crem úr szóvivője fél órán belül átjön hozzánk a sajtóközpontba, hogy megbeszéljük, milyen témakörökben tehetek fel kérdéseket. Akkor meg pláne – finoman szólva – nagyot néztem, amikor megkérdezte, hogy inkább én mennék-e át miniszter úrhoz, vagy ő jöjjön át a sajtóközpontba... Nagyon meglepődtem ezen a rugalmasságon, nem minden nap tapasztalja ezt az ember egy ilyen formátumú politikustól.
Kicsit furcsa volt úgy kérdezni egy vezető politikust, hogy tapasztalt belga újságírók is becsatlakoztak, de ezen hamar túltettem magam, és nagyon örültem, hogy a belga miniszter egyáltalán szánt rám öt percet.
 

 Szerző: Vajkai Edina
 Fotó: Kovács András

Címkék: interjú első miniszter védelmi miniszterek informális de crem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feszerk.blog.hu/api/trackback/id/tr252722082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A Fiatal Európa Szerkesztőség program az Európai Bizottság, a Külügyminisztérium és az Európai Parlament kezdeményezésére és finanszírozásában valósul meg. Az itt közölt információk tartalmáért és felhasználásáért a Külügyminisztérium, az Európai Bizottság és az Európai Parlament nem felel.

süti beállítások módosítása